28 Aralık 2008 Pazar

ANNEANNEMİZİN CANINA OKURKEN


4 yorum:

nuray dedi ki...

Demekki her çocuğun kanında var böyle bir yerlerden zıpyıp, atlamak, bizimkilerin de en sevdiği oyun bu, masa üstü, sehpa hiç farketmiyor, aytencim kendi evimde alışmışım da şimdi seyrederken ne kadar yoruluyormuşuz ve neler yaşıyormuşuz ya, neşeniz daim olsun canım

уαѕємiη dedi ki...

:))))))))))

anneanne sevgiside bir başka oluyor canım

nuray dedi ki...

Aytencim ben seni sevilen 10 şarkı hakkında sobeledim yazarsan sevinirim canım .

ayten dedi ki...

yok nuraycım her çocuğun doğasında ya ikizlerin doğası böyle arkadaşımın oğlu var kesinlikle hoplayıp zıpladığını görmedim çocuk saatlerce arabalarıyla oynar iyi mi bilemiyorum biz alışmışız artık ama çok yoruluyoruz bu bir gerçek
yasemincim çok haklısın anneannelerin yeri nedense farklı ...

nuraycım teşekkür ederim canım farkettim canım en kısa zamanda yazacağım repertuar aşamasındayım ...