11 Ocak 2009 Pazar

İKİZ KARDEŞLİĞİ


Büyüdükce nekadar düşkün oldular birbirilerine .Artık birlikte oyunlar oynuyoruz yaramazlıkları beraber yapıyoruz geçenlerde abilerinin bir eşyasıydı herhalde çok iyi hatırlamıyorum zarar vermişler abi sormuş:
kim yaptı bunu
''men''demiş efe
abi tekrar sormuş bu seferde kaan
''men''demiş
''bak dövcem ama kim yaptı diyorum ''deyince ikiside birbirlerini gösterip:''O''demişler abi kopmuş başlamış onları yemeye...
Hiç unutamıyacağım Bir anıyı da geçen akşam yaşadık.yaklaşık 15 gündür hastayız orta kulak iltihabı olduk kaç kere doktora gittiğimizi hatırlamıyorum.dün akşam efede birden bire vücudu kabarı verdi apar topar acilde aldık soluğu.alerji olduğu anlaşıldı ve iğne yapıldı tam o arada yani efe iğnesini oldu toplamaya çalışıyorum kaan ile abide kapıdan bize doğru geliyor bakmak için efenin sözlerini ömür boyu unutamıycam:
''cici delme ditttt''
yani kuşum benim canım yandı kardeşim git senin canın yanmasın demişti . ikiz kardeşliği bu olsa gerek diye düşündük hepimiz

6 yorum:

уαѕємin... dedi ki...

oyy kuzular çok geçmiş olsun inş. bir an önce iyileşirler

kardeşlikten öte bişi var mı ya Maaşallah onlara

nuray dedi ki...

Aytencim çok geçmiş olsun canım , kardeşlik apayrı ama ikiz olmak süper bir şey ...Allah birbirlerinden ayırmasın canım ...

ayten dedi ki...

yasemincim haklısın canım bir ara tek çocuk istiyordum şimdi iyiki doğurmuşum diyorum
sevgiler canım

sağol nuraycım peşimizi bırakmıyor bu ara hastalık
amin canım cümlemizi ayırmasın inşallah

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Bencede 2z olmak apayri birsey... Allah ayirmasin. Serce ile kanaryayi sevgiyle opuyorum...

Ebru Oğuş dedi ki...

tatlım geçmiş olsun, umarım çok ciddi bir alerji değildir,kıyamam kuzulara. bunlar hem yerler birbirlerini hem de kıyamaz kendileri de..

уαѕємin... dedi ki...

hey nerelerdesiniz umarım iyisinizdr