19 Şubat 2009 Perşembe

Mim....30 lu yaşlar ve dostluklar

sevgili nuraycım mimlemiş canım benim dostluk bu zamanda öyle zor ki bir bilemedin 2 tanedir ama ikizlerden önce o kadar çoktular ki gelin dedimmi gelen gelcem dedimmi buyur eden arkadaşlar mış hepsi .İlk bi 6 ay fena değildi nezaman ki ayaklanmaya başladılar ortada dost filan kalmadı anacımmm
Bir dostum var sağolsun ben aramasam o o aramasa ben mutlaka ben görüşürüz mutlaka evinde kırılanı döküleni aramaz annemin evinden bile daha rahatımdır orda ..............oda benim evimde tabi
peki ya ben dostmuyum çoğu zaman ben sorarım kendime elimden geleni yapardım halada yaparım birşeyler olsa birine kötü bir haberlerini duysam ararım
ama duyuyorum ki herkes böyle bir hayat koşuşturmasıdır gidiyor işte
tamda 30 lu yıllarımın başında internetle tanıştım ve benim için ayrı bir dünyanın kapıları açıldı meğer insanlar birbirlerini görmedende tanıyıp dost olabiliyormuş heleki blog dostluğunun tadı başka merak edilmek özlenmek çok güzel ....
bende sevili ikizannesi dileği VE balon prenseslerim yasemini mimliyorum bakalım onlar ne diyecek bu konuda

Hiç yorum yok: